Stanley de Rotte

Om onze omgeving leefbaar te houden, is hoe we omgaan met parkeren én mobiliteit erg belangrijk. Zeker in een klein land als Nederland. Wanneer de ruimte om je heen beperkt is, ben je genoodzaakt om nog creatiever met die ruimte om te gaan. De technische invulling en bijdrage hiervan in parkeren spreekt mij enorm aan.

Na mijn bachelor Communicatie ben ik gaan werken bij Taxameter Centrale (TMC), een leverancier van parkeersystemen. Ik ben gestart in de binnendienst en kreeg vervolgens de kans om mij verder te ontwikkelen in de buitendienst bij Brickyard, een zusterbedrijf van TMC. Als Account Manager heb ik hier, en later ook bij XPark, kennis gemaakt met het vakgebied parkeren en de bekende stakeholders hierbinnen. Zowel aan de ‘on street’ als ‘off street’ kant. Zo heb ik het parkeerlandschap, bestaande uit eindgebruikers, beheerders, leveranciers, onderaannemers en opdrachtgevers, goed leren kennen. Ik bood diverse opdrachtgevers een oplossing voor uiteenlopende parkeervraagstukken.

Om de verdieping in het vakgebied parkeren meer op te zoeken, was Spark voor mij een logische vervolgstap en vooral een uitgelezen kans om mij verder te ontwikkelen. Ik denk graag met opdrachtgevers mee en onderzoek met hen welke parkeeroplossing het beste bij hun behoefte én bij de behoefte van de eindgebruiker past. Mijn focus ligt bij vraagstukken op het gebied van parkeerexploitatie en beheer.

Contact? Mail mij: stanleyderotte@spark-parkeren.nl