Parkeerbeleid

View

Integrale visie auto- én fietsparkeren voor Leiden

Leiden heeft voldoende aanleiding om een nieuwe parkeervisie te ontwikkelen. Spark gaat aan de slag met het opstellen van een parkeervisie, die de ambities op het vlak van leefbaarheid, duurzaamheid, aantrekkelijkheid en bereikbaarheid vertaalt naar parkeren voor de auto en de fiets.

View

Start integrale parkeeraanpak Leyenburg en Houtwijk

Den Haag heeft besloten om een integrale aanpak voor de parkeeroverlast in Leyenburg en Houtwijk op te stellen. Het betrekken van de buurt is hierbij een belangrijk onderdeel. Spark begeleidt het project inhoudelijk en procesmatig.

Parkeerexploitatie

View

Advies fietsenstalling De Hallen

Amsterdam heeft de fietsenstalling onder De Hallen uitgebreid met achthonderd fietsparkeerplaatsen. Deze uitbreiding heeft plaatsgevonden door een gedeelte van de parkeercapaciteit voor auto’s te vervangen door een fietsenstalling.

View

Fietsparkeren in de Houthavens

In de voor auto’s bestemde garage op de kop van de Danzigerkade, onderdeel van transformatie locatie de Houthavens, is weinig ruimte beschikbaar voor de fiets. Heren2 vraagt Spark om binnen de bestaande ondergrondse garage een geschikte oplossing te vinden voor 450 fietsparkeerplaatsen.

Parkeerorganisatie