Uiteindelijk komen er echte auto’s en fietsen naar uw bestemming, en die hebben een plek nodig. In die dagelijkse parkeerpraktijk helpen we u verder. Of u nu een gemeente, ziekenhuis, vliegveld of retailer bent. Want kwaliteit wordt in de praktijk gemaakt, daar moet het kloppen. Daar zorgen we voor zodat wat u heeft bedacht ook werkelijkheid wordt.
Voor de verkoop van drie binnenstedelijke openbare parkeergarages moet Venlo kunnen aantonen dat de verkoopprijs marktconform is. Dat kan via een zogenaamde MEO test, Spark verzorgt deze test.
Om de effecten van nieuwe ontwikkelingen in het centrum van Son op de parkeerbalans door te rekenen, heeft Spark haar dynamische parkeerbalans ingezet.
HAUT, het hoogste houten woongebouw ter wereld, wordt in Amsterdam gerealiseerd. Voor de garage eronder heeft Spark een ontwerptoets gemaakt en advies gegeven over de verwerkingscapaciteit en inpassing van de autoliften.
De gemeente Amsterdam vraagt Spark om een second opinion uit te werken waarmee de mogelijke capaciteit van de te realiseren Willibrordusgarage inzichtelijk wordt.
In het Amstelkwartier wordt STATE Amsterdam gebouwd, geïnspireerd op de architectuur van de beroemde wolkenkrabber Flatiron Building in NYC. Het ontwerp van de garage, gerealiseerd onder STATE, is door Spark getoetst aan de NEN 2443.
Een ingrijpende verandering bij Schiphol is de aanstaande bouw van een nieuwe pier en terminal en het opheffen van P2 per 1 oktober. De overgang naar de nieuwe situatie vraagt vergaande aanpassingen in het functioneren van Schiphol. Spark ondersteunt hierbij.
Voor het complex Rhapsody in Amsterdam West heeft Spark een functioneel Programma van Eisen opgesteld voor het benodigde parkeermanagementsysteem, dat de toegangscontrole verzorgt.
Artis heeft het olifantenverblijf uitgebreid en hiervoor een gedeelte van het parkeerterrein gebruikt. Aan Spark vroeg zij het aangepaste parkeerterrein te ontwerpen.
Om Hoorn bereikbaar te houden wordt ten noorden van het station een ontwikkeling voorzien met voldoende parkeerplaatsen voor bezoekers en P+R-reizigers. Spark stelde hiervoor een business case op en onderzocht een aantal varianten voor het ontwerp.
In samenwerking met de gemeentelijke projectleiding heeft Spark een prospectus opgesteld waarin de belangrijkste factoren voor vraag naar en aanbod van parkeerplaatsen in Venlo zijn samengevat.
Privacy & Cookies Deze website maakt gebruik van cookies. Door verder te bladeren gaat u hiermee akkoord. Cookie instellingenOK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.