‘Goed opdrachtgeverschap vereist verstand van zaken’

In het magazine Shopping Centre News (SCN) editie #5 is nu ons artikel Goed opdrachtgeverschap vereist verstand van zaken’, over het management van parkeervoorzieningen, te lezen:

‘De kwaliteit van het parkeerproduct beïnvloedt het gedrag van bezoekers. Om aan de kwaliteit van de bezoeker te voldoen is het van belang het bezoekersmotief te kennen. Een bewoner heeft een andere behoefte dan een klant van een supermarkt of een kantoor. Bij het exploiteren van parkeervoorzieningen gaat het uiteindelijk maar om één ding: de eindgebruiker moet tevreden zijn. Het goed managen van de parkeervoorziening vergt kennis van zaken. Maar hoe doet u dat? Zelf? Gaat u het uitbesteden aan de verschillende toeleveranciers? Of stelt u een specialist aan die dit alles coördineert en op de uitvoering toeziet?’ Lees verder.

management-van-parkeervoorzieningen_parkeeradviesbureau_spark-parkeren_pieter_bergsma_assetmanagement