Financieel administratief medewerk(st)er gezocht

Wij – hét adviesbureau op het gebied van parkeren – zijn op zoek naar versterking van ons team voor onze financiële administratie voor 12 tot 16 uur per week. En daar hebben we jou bij nodig!

Wat houdt de functie in?
In deze functie ben je verantwoordelijk voor een correcte financiële en projectadministratie. De belangrijkste taken:

  • Bijhouden van de crediteuren- en debiteurenadministratie.
  • Eerste aanspreekpunt voor in- en verkoopfacturen.
  • Uitvoeren van de projectadministratie.
  • Daarnaast geef je ondersteuning aan jouw collega’s waar nodig.
  • Ad hoc werkzaamheden en overige administratieve taken.

Denk hierbij aan onder andere het aanmaken van (concept)facturen, monitoren van betalingen van de verkoopfacturen, inkoopfacturen inboeken, controleren en betaalbaar stellen; nieuwe projecten digitaal aanmaken, verder inrichten en controleren.

Inwerken en begeleiding
Natuurlijk zorgen we voor goede begeleiding en nemen we de tijd om je zorgvuldig in te werken en wegwijs te maken in onze organisatie. Zodat je je snel thuis voelt bij ons en je zelfstandig aan de slag kan. Een training om je ons financiële systeem (All Solutions) eigen te maken is onderdeel van jouw inwerktraject.

Tijdens het inwerken en bij het uitvoeren van je functie heb je veel te maken met onze collega die de financiële administratie al jaren zelfstandig verzorgt. En aan wie je altijd een prettige sparringpartner hebt. Omdat haar takenpakket groeit, zoeken wij versterking. Samen vormen jullie de financiële administratie.

Zodra je bent ingewerkt en zelfstandig uit de voeten kan, krijg je een eigen takenpakket waar jij verantwoordelijk voor bent.

Wat vragen wij van jou?

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van financiële administratie en het werken met ERP software en Excel.
  • Je werkt zorgvuldig.
  • Je werkt zelfstandig.
  • Je hebt een proactieve houding.
  • Je bent communicatief vaardig.
  • Je staat sterk in je schoenen.
  • Bij voorkeur HBO denkniveau

Wat bieden wij jou?
Spark is een informele organisatie waar 20 eigenwijze, maatschappelijk betrokken professionals met passie voor hun vak werken. Je werkt in een inspirerende en dynamische omgeving. Naast een afwisselende functie bieden we goede arbeidsvoorwaarden en leuke extra’s:

  • Marktconform salaris.
  • 25 vakantiedagen (op fulltime basis) en 8% vakantiegeld.
  • Mogelijkheid om na je inwerkperiode deels vanuit huis en deels op kantoor in Leidschendam te werken.
  • Flexibele uren en dagen zijn bespreekbaar.
  • Thuiswerkvergoeding, mobiele telefoon en laptop, 200 euro regeling, reiskostenvergoeding.
  • Alle ruimte voor het volgen van trainingen.
  • We vinden het belangrijk dat je je snel thuis voelt en besteden daarom veel aandacht aan jouw inwerktraject.
  • Regelmatig toffe teamuitjes, zoals sportclinics, BBQ’s en borrels.

We bieden je een aanstelling voor een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Het betreft een functie voor 12-16 uur per week, bij voorkeur verdeeld over enkele dagen. Uiteraard zijn flexibele werktijden (bijv. deel ochtend of middag) en aantal dagen bespreekbaar.

Waar staan wij voor?
De wereld verandert. Maatschappelijke thema’s als klimaat, mobiliteit en een tekort aan woningen staan centraal. Mensen willen wonen en werken in een aantrekkelijke omgeving.

Parkeren en mobiliteit hebben impact op de bereikbaarheid van een stad. En op de leefbaarheid voor alle bewoners en bezoekers. Met slimme, duurzame parkeeroplossingen dragen we bij aan een leefbare, bereikbare ruimte. Waarbij de mens altijd centraal staat.

Kom jij ons team versterken?
Lijkt het je leuk om onderdeel te zijn van een informeel, dynamisch team in een afwisselende functie? Reageer dan nu!

Mail je interesse naar welmoedrieff@spark-parkeren.nl of bel +31 (0)70 31 77 005 en vraag naar Welmoed Rieff.