MeldMan
Om als manager je werk goed te kunnen doen is managementinformatie natuurlijk enorm belangrijk. Spark houdt zich intensief bezig met managementinformatie; zo ontdekten wij dat van één van de belangrijkste problemen in het werk – storingen aan apparatuur – er vaak bijna tot geen managementinformatie beschikbaar is.
Om dit te veranderen hebben we de MeldMan ontwikkeld.
Wat is de MeldMan
De MeldMan is een online multiplatform tool waarin meldingen van apparatuur kunnen worden geregistreerd en beheerd. Op basis van een rechtenstructuur kunnen medewerkers inloggen en een melding aanmaken of de status van een melding raadplegen of wijzigen.
Door een koppeling van de beschikbare locaties, apparaten en leveranciers is het aanmaken van een melding zeer eenvoudig en zijn uitgebreide rapportages over de voortgang te genereren.
De MeldMan biedt naast de mogelijkheid om meldingen te registreren, weergeven en beheren ook een communicatieplatform voor beheerder(s), monteur(s) en medewerker(s).
Voor wie is het bedoeld
De MeldMan is bedoeld voor bedrijven of instanties die een groot scala aan apparatuur in beheer hebben. Het helpt de beheerder en de monteur om op afstand snel te kunnen zien welke apparaten in storing staan en welke meldingen uitstaan bij de leverancier. Het helpt de medewerker middels een gebruiksvriendelijke interface meldingen te kunnen doorgeven op computer, smartphone of tablet.
Daar waar veel in ploegdienst wordt gewerkt en/of meerdere locaties in beheer zijn biedt de MeldMan een uitkomst op het gebied van communicatie en het efficiënt omgaan met storingen.
Belangrijke voordelen
- MeldMan is eenvoudig in te richten voor meerdere locaties, soorten apparaten, leveranciers etc.
- Meldingen zijn voor iedereen makkelijk te registreren en informatie is veilig bewaard en altijd te raadplegen door betrokkenen.
- Vanaf computer, smartphone en tablet zijn specifieke rapportages zelf op te stellen en te exporteren naar Microsoft Excel.
De werking in enkele stappen
De MeldMan kent twee soorten gebruikers: de beheerder en de medewerker. Een beheerder kan verschillende objecten invoeren of bewerken zoals locaties, type apparaten, leveranciers en soort meldingen. Voor de gebruiker komen deze objecten terug in keuzemenu’s waarmee een melding kan worden ingevoerd.
Bij het inloggen treffen medewerker en beheerder een overzicht van openstaande meldingen. Uitgebreidere informatie is te bekijken en te bewerken door op de specifieke melding te klikken. Middels een eenvoudig menu kan het overzicht naar de wensen van de gebruiker worden aangepast. Bijvoorbeeld door te filteren op locatie, leverancier of type apparaat.
Wanneer een beheerder of medewerker een mededeling heeft die voor iedereen van belang is, kan een dagrapport worden opgesteld.
De interface van Meldman.nl schaalt naar schermgrootte en is dus ook via smartphone of tablet goed te benaderen.
Contact
Wilt u meer informatie ontvangen over MeldMan, een demoversie bekijken of een offerte ontvangen? Neem dan contact op met Michael Fousert via michaelfousert@spark-parkeren.nl of via 070 – 31 77 005.
Of vul onderstaande gegevens in en wij nemen vrijblijvend contact met u op.